onsdag 2 december 2009

Mannen i mitt liv


Dagboken 12/5 2003


Va på Helgesbo idag

Rätt kul faktiskt, såg Per Carlsson han ser jävligt bra ut. Verkar inget fel på honom men om det endå vore så väl.


Så var bollen i rullning och ja drygt 6 år senare sitter jag här och tillbringar mitt liv med Per Carlsson. Mannen i mitt liv, han är mitt allt det är honom jag vill tillbringa alla mina dagar med. In nöd och i lust.

Har skrivit dagbok genom alla dessa år och ibland måste jag ta upp en ur högen och läsa igenom några kapitel av mitt liv. Det är så lätt att glömma det som varit både bra och dåligt. Man ser alltid framåt och glömmer lätt bort det man har,man fokuserar bara på det man vill ha, eller det alla andra har. Men innest inne så är jag jättenöjd med mitt liv, konstigt vore det ju annars när jag har världens bästa Sambo, vän , älskare och livspartner.


Det är nu som livet är mitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar