fredag 4 december 2009

hej och hå

Ingen rast ingen ro...
Pelle kom inte hem förens ett igår, väntade och väntade kan inte sova när jag vet att han ska komma hem.
Men klockan ringde vid åtta idag sen åt jag lite frukost och begav mig till tandläkaren. Fick betyg godkänt på mina tänder =) inga tandtroll här inte
Sen var det in i bilen och iväg till sjukhuset träna lite styrketräning...
Iväg till Blomsterlandet och inhandla alla blommor till ikväll, SRB årsmöte och jag är blommansvarig. Sen i raskt takt lämna av all blomster på lantmännen uppe i konferenslokalen. Fort därifrån oj råkade köra på deras fina blomsterarrangemang...
Men något stressad lyckades jag fixa till den i nästan befintligt skick.
Hem och äta och sedan till jobbet..
PUh nu tar jag ett djupt andetag för om några minuter ska jag stila om och bege mig till årsmötet. Ja det ska ju bli trevligt men missar ju julbordet, hoppas att det inte blir försent ska ju upp med tuppen och jobba imorgon.

Ja ja so long farwell men jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills näst a gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar