torsdag 3 december 2009

Vad gör jag för fel??

Vad gör jag för fel egentligen??
Har ju bloggat i över två månader och vad har hänt...
Har inte fått ett enda jobberbjudande, har inte fått inträda den röda mattan Nada vad fan gör jag för fel??
Är mitt liv så jävla ointressant eller handlar det om man bara vill läsa om lyx, glamouren och stureplan. Men verkar ju inte som att det är verkligheten som lockar läsarna utan studerande småtjejer med en Chiuahua över armen. Men vad vet jag är ju bara en vanlig småstads tjej som kämpar varje månad för att livet ska gå runt. För att alla räkningar ska betalas och bilen ska funka så måste jag jobba,jobba,jobba sen att jag trivs med mitt jobb är ju bara ett plus i kanten.
Det kanske är så här livet ska vara...

Pelle åkte precis iväg och ska sitta och jaga hela kvällen, hoppas att han skjuter något. Måste nog boka tid snart så att vi kan träffas lite. Blir ju inte så ofta nu förtiden men tur att det finns telefon. Kanske därför det funkar så bra mellan oss, är ju inte jätteofta vi hinner umgås. Ja den enda lediga tid vi har just nu är mellan 21:00 tills sömnen intar.

Dusty är lite sliten idag, han hade råkat fått upp ytterdörren inatt och gått ut kanske för att slå en drill. Var ju bara en liten detalj att dörren slog igen och där ute på trappen satt han i morse när jag gick upp. Men oj så glad han var att se mig =)
Så för att göra honom lite glad så fick han följa med till jobbet och han var nog rätt trött. För mitt under mjölkningen så somnade han på en halmbädd. Det är ju inte bara jag som drabbats utav vinterdvala.
Sådan matte sådan hund!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar