fredag 11 december 2009

Jag lever!!

Oroa er inte jag lever fast det är knappt..
Den här veckan har drygats ut med jobb,jobb,jobb, hästarna och ja ska och träna på sjukhuset nu. Men min sjukgymnast är nog inte så glas på mig har ju slarvat denna veckan.
Sorry.
Trodde kanske att jag skulle vara ledig lite i helgen men icke, tar ett pass imorgon och sedan hoppas jag att det räcker. well se
Men igår va en späckad dag jobbade (ovanligt) sedan va jag och Adina ut och red i skogen. Efter den härliga turen tog jag mig till nästa stall, tömkörde den andra hästen. Klockan tickade på och va hemma efter halv åtta så jag tog en låååång dusch! Nu när den funkar.
Sedan hann jag bara ta på mig morgonrocken så ringde telefonen.
-Hej det är Adina hästarna har rymt...
Jippie så på med kläderna och hämta hunden sen ut i mörkret. Men det tog inte så lång tid innan vi hittade dom och fick hem dom...
lite tur ska man ha, måste kila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar