lördag 5 december 2009

en snabbis

Kanske att jag borde prova ett nytt koncept...
Har nog insett att det är för lite skandaler i min blogg ni vet snus, mus och brännvin.
Men tids nog kommer det!

Men men nog om detta.
Har ju lite ågren för att jag inte fått upp alla julstjärnor, gardiner mm och imorgon är det redan 2:a advent. Tiden brukar gå fort men under jul så rusar den iväg hinner knappt lägga huvudet på kudden innan det är morgon igen. Sen var det ju alla Julborden, ikväll ska vi på julbord med våra hyresvärd mfl kan inte bli annat än bra. Sedan har Pelles jobb julbord nästa helg och nånstans mellan jobbet och julen ska jag alltså hinna införskaffa julklappar.
Hur fan ska det gå till???
Årsmöte med Srb klubben igår, missade ju julbordet men hann ju till mötet och kaffet. Har ätit macka och oboy och ska snart byta om till stallkläder. Hinner bara rida en häst idag, tiden räcke inte till idag heller.

Jo just det innan jag glömmer det har fått i ordning på dusch vattnet. Någon hade råkat vända blandaren på fel håll och det var inte jag.
Va sa ni nu da!!

Skulle lagt in lite fler bilder från Stockholms helgen, men förtillfället så ligger min kamera i Pick upen som står på verkstan.
Måste fixa min bil imorgon åxå måste byta bromsskivor och slänga på vinterdäcken. Känner att det blev mycke måsten just nu men jag tar det jag hinner, resten skiter jag i....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar