söndag 27 december 2009

Suntag

Sitter och planerar lite inför nyår...
Lotten föll visst på oss i år att ha lite nyårs galej men det är alltid trevligt. Måste bara komma underfund med vad som ska serveras, vilka som kommer och hur mycke alkohol som ska förtäras. Jag skulle ju kunna börja med att julstäda, har ju inte kommit dit ens eller jo har ju putsat fönster och inhandlat julblommor men inte fan lyser det igenom alla dammråttor och klädhögar. Sen efter jul så blir det ju även en hög med julklappspapper och för att inte tala om alla juklappar som blivit liggandes i hallen.
Jag vet vad ni tänker gott folk..
Fan vad det måste se ut på kavelbrosågen!!!!
Ja men då är det ju tur att ni slipper bo i skiten
Eller?
Så snälla ring innan ni kommer förbi på en kopp kaffe så att jag hinner slänga in allt i garderoben. Tack på förhand hehehe.


Ligger en chokladask på bordet framför mig om jag är frestad?
Icke har proppat i mig så mycke sött under julen så att jag kan förtillfället stå emot allt vad godis heter. Inser nu vilken tur det var att jag gick till tandläkaren innan jul, annars hade jag nog fått betyg Ig. Tandtrollen har väl bosatt sig i min visdomstand tillsvidare för varje jul så börjar den att ömma och svullna upp.
Annars då?
Jo ska snart bege mig till jobbet ska vara själv hela kvällen men har ju ingen brådska, imorgon är jag ju nämligen LEDIG!!!!! så det får ta den tid det tar.
Skulle visst åka på roadtrip med Mia och Daniel i morgon =) Me like

Jocke va förbi här nyss och lånade min jakthund Dusty, jo alla hundar kan jaga....
Ingenting är omöjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar