söndag 20 december 2009

Candy

Jaha då har man laddat hela veckan för att flytta hela besättningen imorgon men Icke, vissa saker har dom inte fått att funka så jag blir inte flytt förens på tisdag säger dom. Men tror inte på det förens jag får se djurtransporten stå utanför och vänta, in your dream men dom har ju sagt att jag ska få vara ledig på julafton.
Jobbar alla andra 364 dagar om året utom JULAFTON den dagen är helig för mig, det är ju den enda dagen man får tillfälle att umgås med sina nära och kära.
Men ja annars idag så jobbade jag på morgonen och sedan bar det av till El Peviko till familjen Sunesson. Gjorde julgodis, drack kaffe babblade massa ja utsåg mig själv till entertainer vad annars. Är skönt ibland att umgås lite med syskonen ni vet bara vara samma gammla jobbiga My. Den som alltid måste ha sista ordet eller göra något snyggt inlägg och har jag fel så surar jag ihop lite för att sedan skratta åt det. Jag vet att det är jag men jag kan inte rå för det lika lite som att jag kan rå för att mitt skratt är så högt och brett att sällskap runt omkring mig vänder sig om för att lokalisera vart detta gälla skratt kommer ifrån. Å är det verkligen en kvinna som tar sig ton skämmes ta mig fan...
Jag vet men skrattet vill bara ut den bubblande känslan är som en skakad cola flaska som exploderar när man öppnar korken.

Det är sån jag är.
Vem är du
Vem är jag
Levande Charader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar