lördag 19 december 2009

Mitt frikort går till...

Noomi Rapace
Helt klart att hon ingår i kategorin Ligga med...
Får se om jag kan få igenom henne som ett frikort, måste ju ha Pelles medgivande. Förtillf'ället så är det Ralf gyllenhammar i Mustasch som står på listan, den förra gick och dog det va såklart Heith Ledger. Godingen själv men men vi har alla en bra dag att dö på..
Kom precis hem från SF bion Luftslottet som sprängdes sista filmen och ja helt klart nöjd med resultatet men nu längtar jag till serien som kommer framöver. Har både läst böckerna och sett filmerna Me like.

Sen var det Julshoppingen idag den är i princip klar ska endast köpa lite lax till jul och imorgon ska jag hämta julskinkan. 6 kilo skinka köpt från en ekologisk gård som har sina grisar ute året om. Jag hoppas att den ska smaka yes please
Sen är det bara en gran som ska knyckas, hann ju inte det idag vå ju så mycket som skulle inhandlas och ja jag vet ska lägga in fler kort på mitt liv...
Så snart jag hinner men tack alla som läser min Blogg jag blir lika glad varje gång nån poängterar den.
TUSEN TACK alla hängivna läsare ni är den grupp som kommer att vara starten till mitt ekonomiska oberoende liv.

Och innan jag avslutar denna skrift så vill jag bara säga Marie jag har shoppat Annie och Thildas julklapp. Dont you worry
Rosa, rosa, rosa vad annars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar