tisdag 29 december 2009

Hello

Om 2 dagar är det nyår och min inköpslista krymper för varje dag..
Imorgon ska jag bara in och inhandla de sista ingredienserna för att få en riktigt lyckad nyårs fest, vad jag längtar det ska bli så himmla KUL!!!

Sorry blev visst avbruten av ett samtal
Men back to basic
Har hunnit komma en liten bit med städningen men Pelle är den som dragit det tyngsta lasset( hitills)
Måste nog endå säga att granen blir vackrare för varje dag det måste handla om att jag har så lätt att anpassa mig.
Eller?

Sorry sitter och kollar på klassfesten som går på tv 1000 kan inte ta ögonen ifrån så jävla kul.
Hoppas inte att en själv blir lika patetisk och pinsam när jag blir 36 och ska på klassåter träff, bli skitfull, dansa på bordet och försöka hångla upp den snyggaste killen i klassen. Som nu flera år senare har flint, pösmage och en jävla attityd. Men vem vet där spriten går in går vettet ut....
Så skit i spriten....

Verkar inte som om jag får ur mig nått vettigt för tillfället jag får nog glo klart och sedan återvända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar