lördag 12 december 2009

PiSSväder

Om ca två veckor är det jul
Men hur fan ska man kunna få nån julkänsla i dessa tider?
Snöblask,regn,dimma,blasksnö you name it, inte undra på att svenska folket hamnar i vinterdepression.
Men ikväll blir det Julbord med Pelles jobb =) det brukar alltid bli roligt med lite go mat, bira och interna skandaler hehehe. Blir dessvärre ingen utgång för mig tryter i kassan just nu....
Någon som vill skänka pengar till välgörande ändamål?

Ja det måste ju inräkna julshopping eller?

Va hemma hos Linda igår och tog en fika och som vanligt när vi har våra sammankomster så babblas det. Kan inte täppa till truten för en minut när vi väl träffas men det är så Wunderbart.
Jag är verkligen så glad att jag har så många bra vänner som alltid ställer upp.
I glädje ocg sorg
TACK vad vore jag utan er?
Pelle räknar jag ju åxå som min bästis och bundis FOREVER.

Men nu ska jag nog sluta pilla navel ludd och göra mig fin för kvällen.
Klädkod: Rock´n Roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar