fredag 18 december 2009

Denna dag

Så var denna dag finito och det känns jävligt gutt med fredag kväll...
Har precis tagit mig en kopp te och lite skorpor till det, alkoholfritt ikväll i alla fall. Men under dagen har mest förbrukat mina fria timmar till att julhandla så nu är det endast två klappar kvar, en till pappa och en till min syster Lois...
ja hon är ju min tredje syster dock inte min biologiska men det har aldrig hindrat oss, våran vänskap är tjockare än blod.
Ens riktiga familj är sällan de som man har blodsband med utan det kan lika gärna vara en eller flera andra viktiga människor som man spenderat sitt liv med. Min största familj det är ju jag, Pelle och Dusty.

Tror inte att det blir så mycke mer skrivande idag, lite lätt irriterad över att jag inte shoppade en enda julsak till mitt eget hem. kanske en annan gång men julafton är ju redan om en vecka och imorgon ska Pelle och jag ge oss ut i skogen och knycka en gran...
Men säg inget till skogvaktaren kanske blir skottpengar på oss då tss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar