söndag 13 december 2009

Lucia

Hade en jättetrevlig kväll igår med Massa MAT
Äter ju mest av det kallrökta skinkan, laxen, sillen mums
Köttbullar och janssons det kan man ju äta hemma året om....
Den enda skandalen var ju en anställd som va lite förfriskad men kanske att hans fru tog han i örat, vad vet jag hihi skvaller kul va =)
Men självklart skulle det ju vara frågetävling mm och va såna dumma frågor, jag fattade i alla fall inte. Men som tur va så satt den med flest rätt vid mitt bord så vi fick alla en del av priset YES...

Ska nog hoppa in i duschen och sedan bege mig till Påskallavik home sweet home, ska göra lite bus inför jul. Är en liten hemlis
Pelle ligger nog fortfarande kvar i sängen vet inte ens vilket skick han är i men men vill jag ha upp honom släpper jag bara in hunden. Sitter och kollar på morgonsoffan på tv 4 men det är nada Lucia show inte ens där är det julstämning. Vart har den tagit vägen fattar inte Pelle och jag ska ut och nalla gran nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar