måndag 7 december 2009

Juletider

Mer Jul ge mig mer JUL!!!
Håller på att peppa mig själv till en riktig julkänsla, ni vet tända lite ljus sjunga lite sång och dricka glögg.
Jag vill ha tusen grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna GRAnar!!
åå håller på att klurar på min önskelista.'
Vad sägs om:
§ Vedkorg i återvunnet däck

§ Överkast till sängen

§ Stringhylla ( gärna i färg )

§ En fatboy hundkorg till Dusty

§ Steven kings böcker, de äldre
Ja listan kan göras lång.
Pelle och jag ska för första året köpa gemensam julklapp och då ska vi införskaffa en platt tv JIPPIIE. Har just nu bara en 22 tum som står och pryder tv bänken och efter att fått vissa klagomål om denna lilla tv så okej för er skull svenska folket.
Den bästa piken va nog när jag va barnvakt åt Kevin 4 år, vi bänkade oss framför Pippi longstocking och efter bara en kvart suckar han lite lätt och säger.
- Vi kan ju åka hem till mig och kolla på film istället...
Ja men visst hem och kolla på 42 tum det är ju snäppet bättre, den yngre generetionen kommer ju inte ens att veta vad en tjock teve är.
Så fine för att tysta era åsikter så ska jag köpa mig en 62 tum som är så stor att det inte ens går att se hela bilden! Tror faktiskt inte ens jag får in den i mitt lilla torp med 2.10 i takhöjd?

Just det var ju julstämning jag håller på att anordna
BjÄllerklang, Bjällerklang Cykla bak och fram!
Lite snö skulle inte skada för att komma in i riktigt mood

Men nu har jag nog ägnat nog med tid i vila, ska klä på mig och åka bort till Adina. Se om hon vill följa med till stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar