onsdag 16 december 2009

Hej mitt vinterland

Mia och Ozzy är här och fikar medans herrarna springer efter en innebandyboll, men smaken är som baken. Får mitt alla dom dagarna jag spenderar på sjukhuset med en sadistisk sjukgymnast. Heheh skämt åsido men igår körde han hårt med mig har träningsverk i röven, hur jag nu lyckats med det.

Nedräkningen till den nya laggån är 5 dagar, FATTA 5 dagar sen blir det nytt!!
NYTT, nytt, nytt kommer nog att fällas en och annan tår på måndag då vi flyttar in i det nya stallet. För varje dag som går så ser jag ljuset!!!!

Kan ju inte klaga på julstämningen för utanför mitt fönster är det vitt, vitt VItt hur underbart är inte det. Skiter i vad alla andra säger men när flingorna faller så väcks barnet inom mig till liv. Bara hoppas att det ligger kvar till julafton.
Please
Nähä nu ska jag nog gå ut och göra en snöängel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar