onsdag 2 december 2009

Kvällning

Klockan är snart halv tio och här sitter jag och väntar på att badvattnet....
Jo det var ju nämligen så att vi har inte haft något varmvatten på ca 2 veckor. Sen var våran hyresvärd här igår och bytte ut blandaren.
Så igår tog jag mig ett välförtjänt bad och insåg att varmvattnet har nog aldrig rikigt funkat. För igår var det så jävla varmt att jag skållade halva arslet så här lagom fram till JUl.
Men sen idag så skulle jag bara ta en snabb dusch nu efter jobbet och upptäcker då att det går inte att få nått kallvatten.
Det är skållhett hela tiden, så jag får fylla upp halva badkaret med varmt och sedan resten med lite kallare. Så går det om man ropar efter mycke!!!

Jag vet att ni sitter och småfnissar lite åt min röda stjärt men det bjuder jag på.
Skrattar mest som skrattar sist.
Pratat med min mormor i en halvtimme =)
Min mormor och Farmor är två personer i mitt liv som betytt jättemycke.
Dom har alltid ställt upp för mig Tack så mycke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar