måndag 30 november 2009

en tid i mitt liv

Fick en sticka under naglen igår.
Har ännu inte fått ut den, har gått hela dagen och kännt det där irriterande trycket som inte vill förrsvinna. Att något så litet kan ställa till så mycket besvär.
Men jag får vänta ut den, till sist vandrar den nog iväg..

Verkade kor idag och samtidigt kom slaktbilen och plockade upp lite kor.
Ja dom har vandrat den södra vägen nu..
Dom är inte bara söta att se på dom är förbannat goda också.

Pelle rycker mig i tårna och ber om lite kaffe och kanske en bit saffranskaka =)
Jag hann sätta upp lite julgardiner och juleljus igår men som vanligt fattas det en massa. Vad jag lägger allt vet nog bara han där uppe, eller så är det råttorna som äter upp allt. Men det är lite typiskt mig att gömma undan saker så att jag inte ska glömma bort dom. Häromveckan hittade Pelle mina husnycklar som jag trodde jag hade försnillat. Men icke dom låg på ett jättesmart ställe i mina cowboyboots. Felet med mig är att jag försöker att tänka till ibland och det slutar alltid med ett smärre helvete.

Hann med att löshoppa en häst och rida den andra...
Hann dessvärre inte med att ta itu med tvätten som ligger och växer inne i badrummet. Men vad gör det de är en dag imorgon åxå! glöm inte det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar