tisdag 17 november 2009

dagens timmar

Ännu en dag som ska fyllas ut med jobb, jobb, träning och hästar...
Tiden räcker inte riktigt till önskar ibland att dygnet hade 30 timmar istället för 24. Men kanske är lika bra det. Trodde verkligen att jag skulle ha sovmorgon idag, hade verkligen planerat veckan in i minsta detalj. Bara en morgon där man får sova tills man vaknar, spelar ingen roll om det är vid 7 eller 9 men bara man inte har en klocka som säger pip,pip.
Men planen sprack när jag fick jobba över igår och sedan va tvungen att boka om träningen till kl 8 imorse.
Men finns en mening med allt för väl inne på sjukhuset så satt Mathilda på en spinningcykel och verkade måttligt road.
Har inte träffat henne sen hon opererades =)
Operation x...
Ja har en operation innestående men dealade med min doktor och sa att vi kan ju skjuta fram den lite. Tills den dagen jag har tid, i dealen ingick att jag inte ska utöva några bollsporter. Men det nämdes aldrig något om att det var no, no att rida in hästar eller köra cross. Jag måste nog berömma mig själv lite för min övertalnings förmåga.
Solen har kommit fram så kanske att jag ska ta en tur med min rosa Puch och rasta vovven lite. Hinner inte ta med han till jobbet, en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar