måndag 23 november 2009

FucK

Är det något som gör mig jävligt irriterad så är det dessa jävla datorer. Här sitter jag och har precis skrivit värsta inlägget som jag bara ska redigera lite. Poff så var hela texten borta, ja jag vet vad ni tänker.
Men du får väl spara texten med jämna mellanrum.
Ja men nu gjorde inte jag det och gjort är gjort, det enda jag vill just nu är att få ut mina aggressioner. Eller så var det inte tänkt att just det inlägget skulle komma ut.
Vad vet jag ?
Men endå, endå sen en sak till varför skriver jag över texten när jag bara ska lägga till nån mening eller bokstav. Då börjar jag att skriva och ser hur resten av texten ersätts av det jag sitter och trycker in just nu, inte då NU.
Man ska inte bli arg och bruka våld mot matriella ting säger folk. BUllShiT det är väl fan så mycke bättre att paja en dator än att pryla på sambon då det inte går vägen.
Men återigen vad vet jag, jag är som ni brukar säga ung och dum.
Men känner att idag är dagen D för att göra revolt så varför inte, jag slänger i en Ebba grön.
Ung och Kåt på högsta volym och sedan får vi väl se vad som står kvar, Datorn eller sambon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar