måndag 9 november 2009

Ledig

Vet ni hur gutt det är att vara ledig då man vet att alla andra jobbar...
In your face hahaha men visst jag vet ju att ni kommer att skratta åt mig under jul och nyår, då jag kommer åka på att jobba!!!
Men det tar vi då.
Även denna dag har gått fort va på sjukhuset vid åtta och tränade på gymmet sedan åkte jag hem och tog hand om min sambo...
Han är risig, å ni vet när en kille är riktigt förkyld. Men han har nöjt sig med en bra film, lite godis och massa kärlek.
Men ja vad vor inte en dag utan att jag är i stallet, va ute och gick med Marie och gladast av alla va nog Dusty. Undrar vad hans frukost innehöll, han har varit som en duracell kanin hela dagen. Ibland är det gulligt, ibland ja då är han billig på blocket. Men det brukar sluta lyckligt =)

Precis avslutat en middag spagetti och köttfärssås, skulle sitta fint med kaffe.
Ja varför inte..
Så var det sagt, nu gick Pelle upp från soffan och satte igång kaffekokaren. Ja nog att han är sjuk men han lever fortfarande under mitt kommando.
Nej men det är nog ömsesidigt. Jag tror att jag ska ta mig en dusch och kanske läsa lite, måste bli klar med boken snart. Har massa andra böcker som väntar i min felskruvade Billy bokhylla, som i så många andra svensson hem.

Men nu har jag inte tid med detta mer, hörde precis att kaffet är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar