tisdag 3 november 2009

Halloween

Sitter här och kastar i mig några rostmackor innan jag beger mig till jobbet.
Har hitills idag hunnit vara på sjukhuset och träna sedan va jag i stallet, sen blir det alltid några timmar på jobbet.

Men helgen va visst Halllowen det hade en annan missat, men åkte hem till O-hamn i hopp om lite kul partaj. Lois min syster, själsfrände och bästa kompis va hemma och hälsade på =)
Så inledde kvällen med en god middag hos mor och far, sedan kom Magnus och Jesper och hämtade oss. Full fart mot förfesten där det var massa trevligt folk, visste ni inte vem jag var innan så vet ni det nu!!!
Kvällen bara flög förbi så var inte inne i staden förens ett, då blev det ju en tripp till La Scala. Oskarshamns motsvarighet till Stureplan hahaha, ja så då kan man ju undra va fan gjorde jag där? Skakade inte rumpa i alla fall...
Hann ju vara en timma i stan innan det stängde men vad vore en utekväll utan Pizza Planet.
Lois och jag köpte en pizza tog taxi hem.
Väl hemma kröp vi ner i sängen, käkade pizza och snackade skit till 4 på morgonen.
Kan en utekväll bli bättre???

Pelle lovar att du inte behöver oroa dig, mitt hjärta slår alltid för dig...
Kommer inte in nån annan pojk varken där eller nån annanstans.

Men verkar endå som att jag hunnit ifatt klockan lite hinner nog med lite kaffe.

See you adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar