söndag 22 november 2009

Helgens bravader

Kvällen blev en av de bästa på länge, lyfter på hatten för Jocke som ställer upp och anordnar sådant här roligt kalas! För mig spelar det verkligen ingen roll om jag sitter med ett glas vatten i handen eller en öl jag har lika roligt i alla fall. Så jävla drygt livet vore annars, uppskattar nog mer dom gånger man kommer hem efter en hård arbetsvecka och tar mig en stänkare...
Va väl hemma vid halv två inatt sedan låg Pelle och jag uppe och pratade halva natten. Är ju alltid roligt när man själv är den nyktra =)

Imorse kopplade jag på släpet vid åtta sen begav jag mig söderut till Skåne. Väl därnere hoppade jag upp på pollen skuttade runt en stund sedan var hon fit for fight. Lasta på kräket och sedan hem igen. Så min söndag har jag mest tillbringat i bilen troget lyssnande på P3, lite sjöngsång och några telefonsamtal. På nått jävla sätt så går timmarna i alla fall även att man mest sitter och nöter på stjärten. Lite röd kanske men det går med lite bepanthen hehehe...
Ses i morgon hoppas att ni andra haft en lika härlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar