torsdag 5 november 2009

still going strong

Precis hemkommen från jobbet, ätit lite mat och duschat så nu är man på gång igen.
själv då??
Har du kanske några timmar kvar av ditt liv som du måste tillbringa på jobbet.
Så kan det går men för att återgå till bloggen, jag har fått viss kritik för min hund...
Dels är det många som ifrågasatt om det verkligen är en Chiuahua.
Ja självklart va fan jag har ju stamtavla och allt , och i annonsen stod det faktiskt välväxt maskulin hane, med något kilos övervikt =)
Sen angående min hund så har jag även fått klagomål om att det är för lite bling, bling och färg på hans kläder. Men ja ska tänka på det nästa gång vi går på shoppingrunda, Kanske att han skulle passa bättre i Hello Kitty kjol....

Ska till Linda och Zacko ikväll och fika lite, se om valpen vuxit nått. Men innan dess ska jag nog glo lite på dumburken och kanske läsa nån sida av Wilhelm Moberg, denna gigant bland giganter.

Jag har fortfarande inte lyckats ställa in tiden, men vi tar en dag i taget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar