onsdag 18 november 2009

....

Va en härlig morgon på jobbet kände mig rätt så utvilad och vakande till och med 10 min innan klockan ringde. Men jobbar delat pass idag så kom precis hem och slog på tv, efter tio med Malou von sivers. Ja känns helt okej sitter och smaskar i mig 2 mackor och en kopp te. Men måste ändå medge hon är nog allt lite humorbefriad...
Funderar på vad jag ska laga för mat ikväll, kanske kycklinggryta, men det återstår att se. Sen Pelle och jag flyttade till snickargården har vi inte lagat mamma scans köttbullar en enda gång. Vad sa ni nu då!
Hel ledig från stallet thank you men efter helgen sen finns det ingen rast och ingen ro.

Snart är det jul och jag har inte handlat en enda julklapp, nu får jag sätta lite fart. Oups nu kände jag mig plötsligt väldigt stressad. Finns inget värre än dagen innan julafton då man springer runt på stan som en idiot för att köpa sista klappen. Å sen står man alltid i dessa milslånga köer och tänker nästa år ska jag fan i mig vara ute i god tid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar