tisdag 24 november 2009

några snabba minuter

Får väl göra ett snabbt litet inlägg har lovat bort datorn till min make...
Ligger just nu i sängen med morgonrocken på och blir iakttagen av ingen mindre än Pelle. Vad gör han på min sida av sängen?
Ja för det vet väl alla att efter sex års förhållande så avstannar ju passionen ;)
Trodde du ja.
Tvärtom jag tycker faktiskt att det är lite som ett årgångsvin, det blir bara bättre och bättre för varje år.
Men nog om detta.
Om ca 3 veckor ska vi stalla in korna i den nya laggån. Fatta det kommer att vara sproilans nytt ALLt. Inga vattenläckor provisoriskt lagade med silvertejp, ingen inredning uppbunden med balsnören. Kommer nog även att komma ifrån alla gamla motorer som lyckas brinna upp under den gågna tiden. Ja kan rabbla upp ett helt A4 med grejer som jag kommer att slippa, men mest av allt är jag glad för mina kossors skull. Att få ströva fritt och välja själva vilken kompis de vill sova brevid. Att kunna gå på golvet utan att slå ikull varje gång för det är så halt, eller slippa gallret som gör att dom trampar av sig spenar och dylikt.
Kort och gott
Det får vara tungt den sista tiden för snart är det över och det ska bli ett sant nöje att riva skiten. Räcker nog i och försig med att dra ut en bult så trillar nog allt som domino brickor.
Sov gott vakna torrt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar