lördag 7 november 2009

Frukost på Lotsen

Dagen började med en frukost på Lotsen med Daniel och Maria. Ja så Pelle såklart men han är ju inräknad i mitt sällskap.
Lotsen det är det stående lördagsnöjet.
2 mackor
2 Läsk
2 Kaffe
124 kronor
Finns inget som slår det.
Sen åkte Pelle och jag till det nya modehuset, och vet ni vad så fort jag kommer in i en klädbutik och går till tjejernas känner jag bara ÅNGEST, ångest, ångest. Små söta klänningar med paljetter och lila sammets leggings. Sen går man 2 meter bort till killarnas WOW så jävla snygga kläder. Rutiga skjortor, hängslen massa schyssta koftor och alla utan glitter.
Jag är född i en värld med ett kvinnoideal som jag aldrig kommer att uppnå!
VARFÖR?
Men denna diskussionen kan vi ta en annan dag det är ju för fan lördag.....
Men tröst shoppade endå två cd skivor en äldre skiva av Pink, och sedan en av The Sounds. Dom kommer att skråla på högsta volym nästa gång det är städdax =)

Sitter och läser lite ska snart åka till stallet, Pelle följer med och är stallpojke. Måste man så måste man....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar