fredag 13 november 2009

FRidaY

Ska strax bege mig till stallet ut och rida en sväng med Marie, störtkrukan på för här kommer det gå undan =)
Provmjölkade på jobbet idag, alltid kul för då är man två blir ju mycke ensam jobb annars. Va två som hade kalvat så det var värsta babyboomen. Den ena kalven va så hungrig så hon fick både ur nappflaska, sen gick hon runt bland dom andra mammorna och roffade åt sig.

I dag är det alltså fredag den 13, än så länge har det gått bra men dygnet har många timmar kvar. Å buddisten har jag inte sett på hela veckan men han kanske håller sig inne idag, när han vet att det bringar olycka att sätta sig i bilen. Man kan ju i alla fall hoppas.

Linda och zacko kommer ikväll då blir det Idol och Tacos, kanske ett glas rött...
Nu verkar det som att jag alltid korkar upp en vinare varje helg. Men enligt statistiken är det hälsosamt att dricka ett glas rött om dagen. Men i veckorna är det lite ont om tid så jag drar i mig en hel flaska på helgen i stället, för att kompensera.
Så ja mitt hjärta slår utav bara fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar