söndag 15 november 2009

Trött,trött,trött

Fest igår!
Micke och Ida hade partaj, va jättetrevligt med tipspromenad och massa tävlingar. Men trotts min vinnarskalle så kom vårat lag näst sist.
Hur fan gick det till....
Men kom i säng efter tolv så det blev i alla fall några timmars sömn innan man skulle upp och mjölka.
Men flöt på ganska bra på jobbet ändå så kändes det som att jag segade igenom hela morgonen. Hinner vila mig nu nån timme innan jag måste till stallet.
Börjar ju jobbet sen igen vid två.
Pelle är ute och jagar, han tog visst med sig våran utomordentliga "jakthund"
Ja Dusty är tycker ju att allt är kul men om han fattar att han ska jaga djuren och inte leka med dom , det återstår att se.
Nu vaggas mina tankar lätt till sömns, det är endast mina flinka fingrar som ska upphöra med att skriva. Godnatt, godmorgon kan skilja sig mycke så här en söndags förmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar