torsdag 19 november 2009

Ok jag har ändrat mina värderingar lite, hade sovmorgon idag men det kändes inte alls jättebra.
Tvärtom jag kände mig jätte stressad nu låg jag ju efter med allt.
vaknade inte förens halv nio så hann få i mig lite frukost sen tog jag min rosa puch, vovve och trampade iväg en runda.
Sedan packade jag in oss i bilen och åkte iväg in till staden till Åbergs.
Yes box klippte mig idag känns så jävla bra, har längtat efter detta i tre månader!!!
Har världens bästa frisör Elina thank you =)
Lovar att fota men hittar inte min laddare till kameran, skulle tagit massa kort men vad gör man.
Efter en härlig stund hos frissan va jag sen till jobbet så hann inte stanna för bi gula måsen och köpa lunch. Men för att mätta hungern lite tog jag några glas mjölk på jobbet, det finns ju ca 4000 liter i tanken. Men gick ganska bra på jobbet hann med allt jag skulle, sista dagen imorgon innan helgen GUTT.
Fick ju ta och åka till stallet åxå innan jag kunde styra min färd hemåt, men den som verkar mest nöjd över dagen det är Dusty. För tillfället så ligger han här brevid mig och fiser ut det sista gaserna från kycklingfilen.

Förresten glöm inte säga GRATTIS till Jocke idag, han fyller nämligen 24 jordsnurr...
Ska dit på lördag på kalas laddar som fan!
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar