tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Ja blev en hel dag idag åxå började jobbet vid fem och sedan var jag klar vid ett, eller ja kanske att jag var kvar till innan två. Men sedan åkte jag hem och i med lite mat i magen, en fikakrans och lite kaffe till det. Klappade om Pelle lite som fick åka hem från jobbet idag när hans rygg la av igår. Min lilla sambo fick ta sig till en massör och knäcka ut ryggen lite sedan hittade jag lite härliga smärtstillande som jag tryckte i honom.
Nu är han både glad, mätt och avslappnad ;)

Sen begav jag mig till sjukhuset och tränade satan, här ska svetten drypa!!!
Jaja men efter den omgången tog jag en snabb fika (äppel) några glas vatten och rusade iväg till stallet. Pysslade lite med hästen och red en sväng körde en riktig genomkörare där åxå så nu tycker ni att jag borde vara som en slagen hjältinna. Men icke jag kör på av min överskottsenergi kommer hem till mannen lagar mat och nu sitter jag här och bloggar. Funderar på att krypa ner i sängen och läsa klart min bok. Den som förtillfället tar plats på mitt nattduksbord är Eremitkräftorna
2:a delen av Berlinerpopplarna hur go bok som helst.
Läs och njut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar