söndag 10 januari 2010

Fumlig?

Haha har precis läst gårdagens inlägg...
Jo men trevligt var det igår och det är inte bara på grund av torrsprickorna i fingrarna som jag fumlade på tangenterna igår!
Har nog inte haft så här roligt på länge kom i säng vid tre då ansåg vi att det var dags att styra stegen mot bädden, annars hade vi blivit sittandes hela morgonen åxå.
Så under morgonen varknade jag med en liten lätt bakfylla...

Dagen fylldes sedan på med Daniels hembakade scones
sällskapsresan SnowRoller´och en trevlig tur runt långviken med ett stopp på lekplatsen.
På vägen hem från värdparet gjorde vi ett stopp förbi godisaffären.
Pelle tog precis Pick upen och åkte ut för att mata rådjuren (O Dear)
Själv??
Jo tog mig ett bad, öppnade den delikatat gottepåsen. Lite eftermiddags te och lite lässtund sen ska ´jag bege mig till stallet och senare framåt kvällen ska jag på möte med SRB klubben. Så jag antar att det kommer att bli rätt sen kväll.

Ja vilken jävla bra helg, träningsverk i magen efter gårdagens alla spelrundor.
Bara det att Daniel och jag synkade ordet FItta i spelet gör ju inte att smilgroparna får någon längre vilopaus.

Känslan för tillfället faller under ordet Fumlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar