lördag 2 januari 2010

Lördag och ångest

Lördag kväll och jag sitter med lite ångest inför morgondagen då det vankas arbete...
Sen får vi väl se nästa gång jag är ledig
Snart hoppas jag
Det är inte det att jag inte tycker det är kul att jobba, det är bara det att jag inte ser nått slut på arbetet. Jag skulle inte klaga om någon slängde på mig lite pengar eller om jag skulle ta och vinna på lotto. jo jag ska nog ta och köpa mig en triss eller kanske två.
Sov till elva idag HELT underbart, vaknade först vid åtta så jag sprang ner och släppte ut hunden sen skulle jag bara dra mig en liten stund till. Oups somnade visst till och vaknade upp vid elva men jag klagar inte. Vet inte hur länge sen det var Pelle och jag hade sovmorgon tillsammans men tror inte det har hänt under hela december månad.
Så med den starten på dagen så tog vi en brunch på lotsen och efter det en runda i city. Skulle hitta en vinterjackan men Sorry har ju varken storlek 38 eller 42
Jag undrar vad fan Gud skulle med mig till med storlek 34....
Ibland börjar man att fundera på vilken plikt man har i livet

Men nu är det i alla fall kväll och till sällskap har jag förutom min sambo även två karlar i sina bästa år..
Som tyckte att det smakade bra med lite mat i magen
Så länge ni alla är nöjda och glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar