fredag 29 januari 2010

I väntans tider

Sitter här och luktar lite illa...
sniff, sniff
Hinner inte duscha innan jag ska till stallet men så länge jag hinner äta så är det lungt. Då tappar jag inte humöret i alla fall utan lämnar endast efter mig en svag odör.
Tycker dagen ska gå fort nu för om några timmar sitter jag på tåget till malmö!!!!
Ska hälsa på min syster LOIS, jo visst hon är inte mitt kött och blod men lika väl min syster.
Ska bli så skönt att träffa henne och se hennes nya lya, dricka massa vin ut och shoppa. Får nog smörja munlädret innan jag beger mig för här ska jävlar babblas.
Tågresan
Ska bli riktigt gutt att få luta tillbaka huvet och vila ögonen tills någon säger.
-Ja mina damer och herrar då var vi framme vi malmö central och jag hoppas att ni haft en trevlig resa.
Så att det inte är
- Ja mina damer och herrar då kommer vi att bli stillastående i alvesta under några timmar pga snökaoset.
Det skulle ju inte förvåna mig om Gud väljer det andra alternativet.

Hur eller hur kommer jag ju att få vila lite, va ju inte hemma från stallet förens halv tio igår kväll. Så då har man en halvtimme på sig att fixa mat, duscha, borsta tänderna och kasta sig ner i sängen. Säga godnatt till mannen eller ja först säger man.
- Hej hur har din dag varit, jaha Godnatt ses imorgon kväll.
Har man varit uppe sen fyra är man inte upplagd för kallprat, alltså det ska bli skönt när jag stressat igenom denna dagen och jag kryper ner i sängen och sluter ögonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar