måndag 4 januari 2010

Monday morning

Ja vad ska man säga, i det nya stallet får upptäcka nya erfarenheter varje dag. Idag till exempel skulle jag mocka ut småboxarna men det var lättare sagt än gjort när allt hade frusit, halmen satt fast i botten. Men annars var det riktigt behagligt väder med -3 grader, är det lika kallt imorgon räcker det nog med att ha dubbla strumpor, har ju dom senaste dagarna haft tredubbla strumpor och ändån frusit om fossingarna.

Vill ju inte påstå att mitt liv varit så händelserikt idag.
Va ju hos hästen efter jobbet och tömkörde helt ok, ska till sjukhuset imorgon och träna. Jaha nu var vintervilan över kan inte fatta att det va 2 veckor sedan jag tränade sen. Känns knappt är inte jättemotiverad heller tycker nog att det räcker med aktiviteter snart. Men än så länge går det nog att pressa kroppen tror inte att det finns nån topp off the line.
Kör på bara
V 8 är jag ändån ledig då ska vi och åka skidor JIppie, Pappa fyller 50 så då slår vi på stort och åker på semester. Synd bara att det inte var sol semester hur gutt hade inte det varit men pappa fick ju välja. Eftersom han inte tycker om värme eller vatten så blir det pjäxorna på trodde jag ja. Med ett avslitet korsband kan ju jag glömma att ställa mig i svarta backen och hoppas på det bästa. Tar väl med mig vovven så att jag har nån att umgås med, Pelle får ju ta med Jocke så att han åxå har nån att umgås med. Fast tänk vad många timmar jag kommer att kunna lägga på after skin!!
Ja nu när jag tänker efter så blir det nog inte så tokigt i alla fall.

Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar