torsdag 21 januari 2010

Mitt tråkiga liv...

Klockan är nu nio och jag ska snart krypa ner i sängen och öppna upp en ny bok.
Vila på gröna ängar den tredje och avslutande boken om släkten Neshov.
Fått nån manisk bok period nu där varje ledig stund är fylld utav olästa blad.
Men som jag sagt innan på teven är det ändån bara skit.
Hade sovmorgon idag det tackar vi för, men vaknade lika fan innan åtta och kände mig så där pigg och utvilad. Jaja då får man ju mer gjort så klev upp och gav min vovve lite mat, som försvann lika fort som det hamnade i skålen. Sen gjorde jag som vanligt te och macka och baxade ner arslet i soffan och slog på vakna med The Voice. Som äntligen börjat att sändas igen tycker att det ger mer än att titta på dryga tv 4 som har mottot så mycke som möjligt på så lite tid som möjligt.

Sen var det bara långkalsonger på och ut i kylan, åkte till stallet och tömkörde hästen sen åkte jag till nästa stall. Men där fick det räcka med att mocka hade bokat lunch med min före detta jobbarkompis.
Färden gick mot flygplatsen för min del blev lasange gutt ju, blev ju mest snack om jobb och sånt. hmm ja lätt hänt
Sen kallade arbetet
Kändes som att jag hann med så mycke idag, blir sånna dagar ibland även att dom inte händer så ofta. Vet inte riktigt vad det är med mig och min skrivar konst idag känner mig visst inte helt hundra. Hur många gånger har jag inte kommit på världens bästa diskussions objekt, allt jag ska skriva på bloggen alla viktiga åsikter som ska tas upp. Men nej väl hemma så är allt glömt och här sitter jag sedan som en jävla amatör och försöker att vara rolig. Hur fan ska det sluta?

Näe jag säger som HOra sa
- Nån mutta får det va

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar