måndag 11 januari 2010

Måndag

Redan måndag kväll och helgen for förbi i rasande fart...
Blev som väntat sent igår kväll så det blev inte många timmars sömn denna natt. Men trots lite sömnbrist och en sväng av kvarhängande hangover så flöt det på riktigt bra på jobbet. Känns som att man börjar hinna ikapp lite nu. Det enda som sätter käppar i hjulet förutom sträng kyla, är någon pj (praktikant jävel) som verkar kopplat elen fel. Huvudsäkringarna går konstant så återigen stod jag utan varken lyse, vatten eller överhuvudtaget någon tekniks funktion. Efter några timmar och många telefonsamtal så löste vi det åxå men sen när väl allt kom igång så larmar alla system och man går bara förbi och sätter skygglappar på ögonen.
El ja det är väl en värdslig sak...
Så länge jag slipper pilla på några sladdar så är jag nöjd

Hinner inte riktigt med att blogga just för tillfället, är inne i en läsperiod så varje ledigt tillfälle som ges måste jag bara öppna boken lite och sluka några sidor. För några dagar sedan var jag avslutade jag "Sirila Gentlemän sökes" och nu så har jag några sidor kvar av Dan Browns nya bok "Den förlorade symbolen".
Läs den

Så för att nu inte uttråka er alltför mycke ska ni få återgå till att glo på dumburken
Själv ska jag läsa några rader

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar