lördag 16 januari 2010

morgon

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart klockan är nu så mycke som tio i tio och jag har precis kommit hem från jobbet. Inget nämvärt som har hänt på jobbet idag förutom att vi hade fått tillskott på två små kalvar igår.
Mamma mu är det du??

Men har kännt en ganska stark längtan efter en kopp kaffe hela morgonen, så det första jag gjorde när jag kom hem var att stänga på kaffebryggaren. Men undrar egentligen hur det går för den?? Lever sitt egna liv men slutresultatet brukar för det mesta bli drickbart kaffe.

Känner ingen ångest alls över att jobba i helgen, tvärtom känns faktiskt riktigt skönt Top Off the LIne så att säga. Det enda som saknas är en radio, hade varit så mysigt att lyssna lite på p3 på morgonen. Radion i förra lagån gav mest ifrån sig ett irriterande brus eller lyckades man få in nån kanal så nog fan var den alltid på Finska!! Satans Perrkele

Tada kaffet står nu på bordet rykande hett och färdig att avnjutas.
Tänk att så lite kan göra en på gott humör
Det är ju helt genialiskt att låta sig påverkas av koffein intaget, jag menar hur lätt fixar man inte huvudvärk och sura miner med att bara dricka lite kaffe. Så skit i panodil, klimakterie tabletter ( om nu sånna finns) Bli koffein beroende så styr du allt sånt på egen hand ;)

Nähä nu ska jag bort till grannen i byn och rida lite se om pigan ör hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar