söndag 3 januari 2010

And so on

Ja dagen fortsatte med sin bittra köld som ständigt gjorde sig påmind varje gång jag tog i ett handtag utan handskar och handen fastnar i handtaget. Men jag vet att min kropp sakta men säkert kommer att anpassa sig efter den stränga kylan. Så jag ser fram emot maj månad då jag kommer vara den första som kommer kunna pressa vid beachen hehe...

Men nej idag hade det varit rätt gutt med ett kontorsjobb med kaffeautomat och snurrstol. Fast dom dagarna jag längtar in till värmen och bekvämligheten är lätträknade. Får ju inte heller glömma bloggen med lite tur så kan ju den leda till en kaffebryggare och pinnstol. Så jag ska kämpa på med livet man vet ju inte vad 2010 har att erbjuda men som sagt känns som att detta är mitt år.

Nu tror jag nog allt att sängen kallar, ska bara krypa ner i soffan hos min sambo och mysa and mys lite. Ska ju upp och jobba imorgon bitti great
Just det innan jag glömmer det så GRATTIS Daniel Nyren till din nya motorcykel =)
Pelle och jag ser fram emot mc- semester med dig och Mia i sommar....

Ja det var väl alles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar