tisdag 16 februari 2010

Surkål på tyska??

ÅÅ en sån dag...
Fick ju under dagen hjälp av vår tyska praktikant så va klar en halvtimme tidigare. Sedan har jag lärt honom vad ordet lagom har för innebörd, vilka svärord som ligger tio i topp och att hembränt smakar skit. Eller Scheisse som dom säger
Imorgon tänkte jag lära honom effekterna av snusets innebörd och vad det har för påverkan.
Men lagom är bäst

Nu sitter jag i morgonrocken nyduschad och luktar peach and mango
Blev riktig husmanskost till middag idag då Pelle och jag stekte lök och potatis, sedan hällde vi i champinjoner, bacon och duvbröst. Kryddade med salt, peppar och vitlök så nu står vi oss ett tag. Att något så lätt kan va så gott mamma scans släng dig i väggen.
Till dessert så skivade jag upp annans så sött och gott hahah godis släng dig i väggen.
Jättelätt och jättegott

Nu fick jag även Pelle till att fixa lite popcorn
Bara att dra ner morgonrocken och puta lite med läpparna sen får man allt serverat
Watch and learn

Men shit nuu är det os i curling det får jag inte missa spänningen är olidlig
Jag menar i vilka mer extrem sporter kommer komentaren
-Lugnt och harmoniskt eller
- Haft svårast att läsa isen
- Kunna smyga sig förbi garderna
Ja ni hör ju, kan inte ta ögonen ifrån detta spel

Adios amigos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar