torsdag 4 februari 2010

bitterfitta

Ibland är det inte meningen att vissa inlägg jag skriver ska publiceras, då jag precis satt och skrev värsta texten så vad händer...
Jo jag måste ju kommit åt nån jävla reset knapp för helt plötsligt var allt borta och jag satt och skrev på första raden. LOSER
Så nu försvann all min ambition över att försöka roa alla er därute som med stor entusiasm följer min blogg. I stället nu så kommer jag att sura över att kaffet blivit kallt medans jag satt å skrev och min nyss ljumna lussebulle smakar bara torrt och börjar bli lite hård i kanterna.
Brevid mig sitter Dusty och piper han vill hemskt gärna gå ut pga att grannen har fått en hund. Gissa vad, det är en tik som just nu löper KUnde ju inte bli bättre. Så nu på nätterna och dagarna sitter han vid dörren och gnyr, ni vet så där irriterade så humöret håller på att rinna över.
Nu hinner jag inte skriva mer för klockan är över halv ett och jag måste bege mig till jobbet, har redan målat upp alla scenario som kan hända under dagen för om möjligt göra mitt humör ännu mer på topp ;(

Nej, nej jag är inte bitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar