söndag 28 februari 2010

Hemma bäst

ÅÅÅ hur gutt är det inte att vara hemma knappa på sin egen dator, min compaq är mig trogen. Kommer att ta med mig den till graven, så hoppas att det är livstids garanti. Har inte gjort mer än jag behöver under dagen. Sov till efter nio sen åkte vi och handlade frukost, åt frallor och kaffe framför teve. Ute sken solen så slappade först och kollade på en rulle sedan gick vi en runda med Dusty.
Åkte till stallet och fixade lite sedan körde jag till Linda och tog en kaffe.
Kände att jag behövde lite tjejsnack efter en vecka med familjen.

Tur att jag har sån underbar make som lagar mat till mig.
Flygande Jacob =)
Nu sitter vi och kollar på Livet är en schlager, en riktigt feeling good movie
"jag vill åxå bli transa när jag blir stor" Ja varför inte hehehe.

Men nu till dagens stora händelse, fick kort på lilla Joppe idag. SÅÅÅ söt, går allt som det ska tar Pelle och jag en roadtrip till skåne i helgen och hälsar på lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar