lördag 6 februari 2010

13:32

Sitter och vilar lite i väntan på att jag ska åka tillbaka till jobbet.
Morgonen gick kanon jag va klar en timme tidigare än jag brukar, måste vara radion som gör det att allt flyter på menar jag. Korna och jag har hittat det rätta flowet som gör att allt bara funkar. Va så pass pigg imorse när klockan ringde att jag t.o.m va tidig på jobbet, kan ju vara en anledning till att jag var klar tidigare än vanligt.
Men efter morgonen åkte jag hem och väckte Pelle sedan åkte vi in till Lotsen där vi mötte upp jocke och Pelles pappa sen åt vi en stadig frukost. Pga att allt hemma var slut både i kylen och skafferiet.
Men plikten kallade så jag fick ta pick upen och bege mig till stallet, varför ska man hålla på med hästar under vintern.
Om ni undra varför jag verkar lite disträ är det för att det går en jättebra film på teven. Så jag måste hålla ett öga på den samtidigt som jag plinkar på datan.

Pelle och Jocke är påväg hem från stan och dom lovade att dom skulle ta med lite fika bröd. Allt som är sött gör mig lycklig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar