måndag 15 februari 2010

monday

Måndag och om en vecka befinner vi oss i skidbacken, eller kanske i bastun med en kall öl och snackar skit. Hur som helst så längtar jag till semestern men dagarna kommer att gå fort.
Va ju alla hjärtans dag igår men as usual så jobbade jag...
Både morgon och kväll sedan sov ju Maja över så mellan passen åkte vi till stallet och red. Hann ju även åka in till stan och äta middag med päronen, min kära far fyllde faktistk 50 igår. ÅÅ det ska firas men den riktiga festen blir inte förens i mars.

Min lilla pappa, världens bästa till och med men det säger man ju alltför sällan, åren flyter ju bara på och så länge allt är bra och flyter på så tar man allt så självklart. Men om du läser detta pappa så vill jag bara säga att jag Älskar dig av hela mitt hjärta...
JA Pelle tycker ju åxå att det är plus i kanten att du tycker så mycke om att jaga


Men nu är klockan halv tio och jag måste hoppa in i duschen, är helt slut trotts att jag sov middag när jag kom hem från jobbet. Men idag har varit en sån där dag som att det räcker att sätta sig ner på arslet i tio minuter sedan faller ögonen ihop.
Men gutt att jag har sovmorgon tomorrow
Har ätit en rejäl måltid med ungsbakad falukorv och hemmagjort potatismos
Väldigt uppskattat i herr Carlssons ögon

Men det var lite snabba fakta om dagen och gårdagen, känner inte att jag år i riktigt mood för att ta upp nått jätte aktuellt ämne så som partival, OS, kriget i Iran ja ni fattar det tar vi en annan gång när humöret faller därefter

By the way Tusen tack alla som läser bloggen
Vänner som ovänner, bekanta som främlingar ja ni fattar där åxå Good fore you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar