onsdag 10 februari 2010

Full rulle

Idag har det varit en heldag likt gårdagen...
Yesterday var det fullt ös från det att klockan ringde tills det att jag kom hem och kunde krypa ner i sängen. Började dagen med att jobba från fem till ett sedan skyndade jag mig hem, duschade bytte om och begav mig sedan till sjukhuset. Tränade en timme och efter det åkte jag till stallet och red hästen.
Var inte klar fören till sju och då skulle jag alltså åka förbi affären och handla mat för att sedan tillaga maten. Men nu backar vi bandet lite för blev inte riktigt som jag ville, svängde ju förbi pizzerian.
Jättelätt och jättegott ;)

Dagen har varit likt gårdagen enda skillnaden var att jag hade bytt ut träningen mot fotoshop.
Hästarnas ägare var här idag och fotade hästarna som ska säljas. Så fort som möjligt trött på allt som har med hästar att göra. Kan ju även bero på att det är 40 cm snö ute och 10 minus ute. Men det är mycke man inte förstår med sig själv....
Ska kolla lite på dumburken somna i soffan och vänta på Pelle som är och tränar innebandy. Ja det var min dag i stort men ses mer en dag jag inte är så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar