torsdag 11 februari 2010

Så slutar dagen

Jaha satt mest hemma och vek tvätt tills klockan slog halv ett och jag fick bege mig till jobbet. Gick kanon på jobbet mixade foder och strödde sedan provmjölkade vi hoppas att det också gick vägen. Ja för er som inte har koll så innebär provmjölkning att man tar ett prov av varje enskild ko för att kolla vad dom har för halter på mjölken. Ja sedan ändrar man foder eller annat som behövs för att man ska kunna få ut bäst mjölk med bästa kvalite!!!
Seriouse shit

Va klar lite innan klockan slos sju yes box så då åkte jag hem sedan tog Pelle och jag Hondan hämtade upp Crille och iväg bar det. Fick en trevlig överraskning av Crille som bestod av malt, jäst och Humle.
Ein bier bitte, på en torsdag
Väl hemma hos Jocke blev vi bjudna på kaffe och wienerbröd åå en överraskning till
Ein bier bitte
Undrar vad jag har gjort för att förtjäna dessa vänner, men nått gott måste det ju vara.
NU är klockan elva och jag ska krypa ner i sängen för imorgon ringer klockan. Har egentligen sovmorgon men en annan måste åka till sjukhuset för att träna dom där satans benen, va nu det ska vara bra för. Om ca en vecka så sticker vi!!
En veckas skidsemester Längar, ska bli gutt att sitta på after skin och smutta på en
Bier Bitte

Ja där var den igen
see ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar