söndag 28 februari 2010

Förbannad? Jag

Tror ni att man bli FÖRBannad då man råkar slå in fel Pin kod på mobilen och inte kan få tag på PUk-kuk koden.
Det är bara ännu ett tecken på att Telenor är ett stort skit företag!!!
Men om man går in på hemsidan står det klart och tydligt att puk koden står på din faktura, ok men om man har direktbetalning via internet så går det inte att se fakturan.
Men sen går man in på hemsidan och då står det att vill man gå in och se händelser eller koder mm kan man registrera sig på mina sidor.
En liten sak som inte verkar ha vandrat i deras tomma hjärnor.
Har man väl reggat sig så skickas koden till mobilen. (som är spärrad)
Hur tänker du nu som dom lärda brukar säga, så återigen
Hur tänker du nu??

Så nu kommer jag att få tillbringa min förmiddag i telefonkö, sedan ska jag nog säga upp alla abonnemang som kan tänkas finnas. Efter det beger jag min in till stan går in på tre och fixar mig en ny telefon.
Vad sa ni nu då!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar