torsdag 18 februari 2010

Go Sweden

Heja Serige friskt humör
Det är det som susen gör
Heja heja HEJa

För hela svenska Os truppen så var jag tvungen att utbringa en liten ramsa...
Har ju dock inte hunnit att titta på någon tävling än, men det kommer( Hur länge vara det)
Jo tittade ju lite på curlingen igår och sedan konståkningen..tålamodet räckte i ca 10 minuter sen blippade jag över till tv 1000 massa bra film =)

Dagen har gått förhållandevis fort eller ja det säger jag ju alltid, every morning
Hade morgonen gick uber fast när jag hade min praktinat till hjälp, sedan fick jag lunch och paj av mina arbetsgivare.
Than you
Min chef frågade praktikanten
- Do you have facebook?
Praktikanten såg frågande på mig och rykte lite lätt på axlarna...NO???
Skulle äen blanda foder idag med mixervagnen fick soppatorrt och eftersom det inte fanns nån diesel i tanken blev den stående...
Hoppas att den är igång till morgonen

Hann hem och dusha en snabbis sedan åkte jag till Svitlana.
Min arbetskompis som fick barn för en månad sedan, saknar henne jättemycke på jobbet. Men ett år det går fort. Hade ju en hel det att prata om så det blev några timmar i stillasittande ställning. Sen satt vi ju och beundrade det lilla knytet som låg i knäet, va ju inte så mycke action förutom när det var dags för mat. Annars sover nog såna små barn mest, ja man kanske skulle bli pånyttfödd så man bara fick gå hemma äta, sova och ha det gött.
Ja det är mycke man vill
Just nu vill jag nog bara vara "Känd och smal"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar