fredag 19 februari 2010

litet kort inflik

Om två dagar ska vi åka till fjällen och jag har inte packat...
As usual håller faktiskt på att tvättar så att jag har rena kläder med mig ( hoppas bara att dom hinner att torka)
Måste även städa bilen imorgon för den är full av hund och hästhår, kaffemuggar och chokladpapper. Kan nog även hitta apelsinskal under sätet men helst vill jag hitta en triss lott med vinst eller en bunt med sedlar jag bara råkat att glömma.
It Aint gone happend

Jobbar delat pass idag så morgonen är avklarad och har hunnit med hästen åxå+ tittar på os en timme. Titta på os är den nya koded för att få vila ögonen lite så ringer du och jag svarar lita släpigt att jag kollar på os så vet du vad det betyder.

Nu kommer nog Pelle hem, Dusty min trogna vakthund vaknade och går mot dörren viftar han på svansen samtidigt så vet jag. Då är husse hemma!!
Känns som en vanlig dag
Vi kommer att hinna säga hej hur har din dag varit sedan måste jag sticka
som nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar