onsdag 17 februari 2010

sover jag???

Sovmorgon idag åxå vart har världen tagit vägen?
Så jag uppför mig, gjorde ett tappert försök till att kolla på os i vancouver, eller på nyheterna men jag tröttnade allt för snabbt på mellansnacket och reklamen. Så i stället blippade jag över till tv 1000 där Peter Pan går just nu (utan avbrott)
Ska bara sitta en liten stund till sen ska jag åka till stallet..
Nu igen
Måste även ta tag i mitt berg med disk som jag satt skygglappar för nu i ett par dagar.
Sen skulle jag egentligen varit och tränat på sjukhuset i veckan, men det känns som om latmasken har satt en förbannelse på mig.
Kanske är så att kroppen själv tagit semester i förväg den vet vad som komma skall.
Lika fan är jag trött

Nähä upp och hoppa My Sunesson nu är klockan över nio...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar