måndag 1 februari 2010

Måndag

Måndag middag och klockan har passerat två....
Just nu i denna stund skulle My sunesson befunnit sig inne på sjukhuset och tränat, undra då vad jag gör i soffan egentligen. Ibland bara orkar man inte vara på topp JÄMT, ibland vill man bara krypa ihop i fosterställning och låta latmasken ta över. Face it
Men känner mig som sagt lite lätt frusen idag inte helt köldskada utan bara lite lätt. Problemet idag är inte kylan utan fukten, den som tränger sig in ända in i märgen och hänger sig kvar där.
Sen var det ju lite halt idag upptäckte jag då jag skulle köra ur mixervagnen från laggån och lasmaskinen började glida åt fel håll, samtidigt som vagnen då fick fart trotts tappra försök till att räta upp och bromsa. Men nej då det blev ett litet pang sen släppte hela färstet och där stod jag med lasmaskinen i diket och vagnen på backen....

Joel och jag lyckades med nöd och näppe ta oss ur situationen och inga andra delar hade kommit till skada. Finns inget värre än att köra sönder maskiner, tekniska grejer jag HATAR det. Jag vet att det händer alla men när jag väl lyckas blir jag så jävla irriterad på mig själv...
Dumma jävla idiot
Man lär sig av sina misstag
Jaja inga sura miner
Blev i alla fall en positiv reaktion i dag när radion anlände =) Så nu skrålar den på högsta volym och korna får dansa DIsco.
I like to movit, movit

hah vart får jag allt ifrån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar