lördag 6 februari 2010

Melodi festivalen

Jaha nu har homofesten dragit igång och där kan ju inte Pelle och jag vara sämre än att vi faller in i ledet. Glitter, glamour och massa skitmusik det är så man sammanfattar årets melodi festival men ändån då måste man följa det.
Jag erkänner jag kommer att sitta bänkad varje lördag klockan åtta för att följa detta skandalomsusande spektakel. Ett perfekt tillfälle för att få bunkra upp med snacks och öl i tevesoffan.
Hela Sverige är på topp och festen har bara börjat, snart kommer radion att skråla fram denna smörja och vi kommer alla att digga med i Olas dåliga refräng.

Kanske ska lämna in ett bidrag till nästa år, funderar skarpt på det...
Nej jag vet vad ni tänker
Men hallå ska hon inte säga nått om Dolph Lundgren, till mitt försvar säger jag bara
Inga komentarer.

Nu kallar sängen en annan börjar ju jobba vid fem imorgon så jag måste ha min skönhetssömn på ca 6 timmar för att klara dagen. Nassi nassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar